Perlemorstur
18. januar 2020
Godt nytt år! Plutselig er vi nesten 3 uker inn i det nye året, før jeg poster et innlegg. Og et av nyttårsforsettene som var å bli bedre på å poste oftere…. Jeg skal ta flere bilder, eller rettere sagt, ta meg tid til å leke mer med kamera. Det har jeg greid da, og … Mer Perlemorstur

