Litt mer føggel

Jeg hadde lånt en Tamron 150-600 av Stjørdal foto igjen, og måtte utnytte mulighetene for fuglefoto mens den var i hus. Så etter å ha vært litt uheldig med fuglene på Straumen på lørdag, satte jeg kurset mot Nedre Leirfoss i Trondheim på søndag. Her var det mye fugl, som selv om den ikke kom … Mer Litt mer føggel