En vinterkveld i Kindseth
14. januar 2017
Tusen takk til alle som har likt og eller kommentert bildet mitt fra kveldsturen i Kindseth. Her kommer litt om bakgrunnen for bildet, samt litt flere bilder som ble tatt samme kveld. Ta gjerne en titt innom. 4.januar, jula nettopp ferdig og hverdagen var omtrent tilbake der den bruker å være. Da varsles det nordlys, … Mer En vinterkveld i Kindseth