Tåke – til glede for noen og til forargelse for andre

Sist fredag var det tykk tåke på Stjørdal, og med en luftfuktighet på 50 % var det også mye rim. Her kan du se flere bilder fra en rask ettermiddagstur med påfølgende kveldstur for å fange nordlyset. Turen startet i Realleen, hvor jeg tok et par-tre (og tjue) bilder, før jeg kjørte til Mæhlen bru. Her … Mer Tåke – til glede for noen og til forargelse for andre

Nordlysshow

Nordlyset fasinerer meg – og det utfordrer meg. Fasinerer meg fordi jeg ikke var klar over at det var så mye nordlys over Trøndelag, og fordi det er så uendelig vakkert der det bølger seg fram over himmelen. Fordi det er et fenomen som har vært der i uendelige tider. Det utfordrer meg fordi jeg … Mer Nordlysshow