Siste dag i januar – nydelig vinterdag!

Dagen startet med snømåking, etter nattens snøfall. Deretter rigget vi oss til med bålpanne, grillpølser og tilbehør. I bakken ved siden av suste familiens minstemann opp og ned med akebrett, til stor glede for oss alle etter noen uker uten fysisk møte. Sola skinte, og varmen sørget for at det dryppet fra taket. Nesten som … Mer Siste dag i januar – nydelig vinterdag!

Godt nytt år!

Da er vi der igjen, hvor vi gjerne ser oss tilbake og samtidig planlegger hvordan vi skal gjøre ting bedre framover. Mange har sagt mye klokt om dette, og jeg liker spesielt ordene til Kjerstin Aune som sier at Nå er året snart det forrige, og æ veier de tankan æ har. De lette tar … Mer Godt nytt år!