Perlemorstur

Godt nytt år! Plutselig er vi nesten 3 uker inn i det nye året, før jeg poster et innlegg. Og et av nyttårsforsettene som var å bli bedre på å poste oftere…. Jeg skal ta flere bilder, eller rettere sagt, ta meg tid til å leke mer med kamera. Det har jeg greid da, og … Mer Perlemorstur

Nordlys og lysforurensing over Frosta – en dårlig kombinasjon

Endelig ble det klarvær OG nordlys. Vi har hatt mye av begge deler hver for seg – men nå var det endelig samtidig. Torsdag 24.oktober var det mye nordlys, og mye skyer – til og med regn over Stjørdal. Fredag var det også regn, men det var meldt lettere vær på kvelden, og sannelig slo … Mer Nordlys og lysforurensing over Frosta – en dårlig kombinasjon

Flammeshow i Molovika

Vi har hatt noen magiske solnedganger i Trøndelag i høst, og forleden kveld var jeg så heldig å få være med Renate Saur på flammeshow i Molovika. Renate driver med poi, som kan oversettes til å sjonglere med ball, eller annet som henger i en snor. Denne kvelden hadde hun tent på ballene, og ved … Mer Flammeshow i Molovika

Dovre og moskus

I pinsen var vi en tur på Dovre igjen, og da må vi ta en tur og se etter moskus. Norge består av mange fjellpartier, og mange er utrolig vakre. Jeg har et par tre favoritter, men få slår Dovre. Bare å være der, ikke nødvendigvis gjøre så mye, puste inn frisk luft, gå en … Mer Dovre og moskus