I ørneskjul for første gang del I
11. mars 2020
Jeg har for første gang vært i fotoskjul, og målet var å ta bilder av kongeørn. Skjulet drives av stjørdalingen Svein Wik som med sine gode hjelpere har et godt tilrettelagt tilbud for fotografer. Skjulet er i Meådal i Stjørdal, noen kilometer opp i fjellet. Turen opp gikk med snøscooter, heldigvis vil jeg si. Det … Mer I ørneskjul for første gang del I
