I ørneskjul del II
3. mai 2020
Det er vår, og jeg tilbringer mye tid ute bak kamera, noe som gjør at det blir mindre tid foran pc. I kveld har jeg «ryddet» i bilder, og dermed kommer et innlegg med del II av ørnefotografering i mars. Du finner del I her. Vi hadde besøk av ørna to ganger, en på formiddagen … Mer I ørneskjul del II

