Stille etter stormen

Dagen etter stormen, var målet å kjøre ut til Uttakleiv. Målet med ei natt på Uttakleiv var å få oppleve nordlyset, som jo var formålet med turen. Været ble etter hvert upåklagelig, med oppholds, lettere skydekke og innimellom også solgløtt. I bilen var vi kommet i gode rutiner, med sprit, kaffe/te og kamera klare. Nå … Mer Stille etter stormen

Lofoten i storm

Har du lest de forrige innleggene om turen til Lofoten, kan du kanskje tro at det var to sutrete kvinnfolk som var på tur. Det var det ikke. Rett nok hadde vi drømt om klarvær og nordlys natt etter natt, hvor vi campet på ulike strender og fanget det magiske lyset. Sånn ble det jo … Mer Lofoten i storm