Som plommen i egget
7. februar 2017
De siste dagene har jeg vært sengeliggende med influensa, og har sett den ene nydelige solnedgangen etter den andre, mens nordlyset har svingt seg over Svartkammen på kveldene. Du kan trygt si at det klødde godt i utløserfingeren da formen begynte å ta seg seg opp. Ettersom jeg fortsatt ikke er frisk nok til å … Mer Som plommen i egget
